Tu me manques

God natt? Nope.. Sitter på jobbet och kollar på klockan och hoppas på ett mirakel så jag får gå hem.. Vet inte vad det är med mig men sen helgen har mått väldigt dåligt. Har varit trött och hängig inte orkat att göra något alls och haft en fruktansvärd huvudvärk.. Ska inte klaga finns folk som mår värre än mig.

Idag blev jag väckt av Negar, vi gick ner till stan där vi träffa Sammar lite spontanat så hon hängde på när vi gick för att hämta linserna. Gud vad fina dem var, är verkligen hur nöjd som helst. När jag får ork ska jag fixa mig och sätta in dem och ta kort och visa er. ;)

Nej kan inte skriva mer sitter på jobbet men imorgon blir det nytt inlägg och lite roligare hoppas jag..

Bonne nuit <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback