Bröllop, Mors dag & Familjeträff

Har varit jätte dålig på att blogga, men jag har verkligen inte haft tid och ork. Jag har haft mycket att göra den hör helgen. Har shoppat, varit på bröllop och varit i eskilstuna och träffat min killes familj och sen firat mors dag. Nu har precis min bror o hans familj åkt hem. Har varit en väldigt lång och intressant dag... haha

Snart ska jag hoppa in i duchen och sen bara lägga mig i sängen och vila är så himla trött... Imorgon har jag möte på jobbet ska bli intressant och höra vad dem har och säga där.  Senare på kvällen har jag och negar pratat om att ta en grillkväll ska nog bli mysigt får se hur det blir med det. Men nu ska jag vara lite social med mina föräldrar och prata lite om hur min dag har varit osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback