Ont i hela kroppen...

Halloo...
Här kommer ett tråkigt inlägg, har inte gjort så mycket idag och är jätte trött just nu. Jag har jobbat idag på cafet, lika roligt som alltid men har ont i hela kroppen. Det har varit jätte mycket att göra. Innan jobbet så var jag  tvungen att fixa lite saker och ringa lite samtal så har bara sprungit om kring idag. 
Kom hem för nån halvtimme sen har hunnit duscha, fixa mig en sallad och äta.. Haha, nu sitter jag i min soffa och
försöker vara ner lite till en kopp te..
Som jag berättat tidigare så har jag anmält mig till en Makeup utbildning i Stockholm men hörde lite dåliga saker om den skolan och så fick jag reda på att den skolan jag egentligen ville gå på har samma kurser så nu ska jag byta och får hoppas på att dem har någon nu i höst... Nu ska jag läsa lite om den skolan och deras kursplan...


Kommentarer
els

hahahahahahhahahah för du har ingen annan framtid

2010-05-13 @ 15:34:56
Negar

Hon har mer än vad du någonsin kommer att ha lilla gumman. Ditt beteende är ett stort bevis på avensjuka. så.. "hahahaha" right back at you!

2010-05-17 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback