The key to succses

Jag skryter aldrig om något, inte pengar inte jobb inte framgång på något sätt... Alla människor har sina upp- och ner gångar.  Jag är en person som är jävligt stark av mig har varit med om mycket och alltid klarat mig själv. Jag har jobbat hårt för ens ha det jag har nu. Inget kommer serverat men...
Men seriöst ett stort tack för din kommentar. Du får mig och skratta, lilla gumman jag vet vem du är så det är bara pinsamt att du fortfarande inte kan låta mig vara. Måste vara jobbigt att ha mig springandes i dina tankar dag in och dag ut. Den här bloggen var först för såna som du, som har svårt att klara sig utan mig.
För att göra en sak klar för dig ang framtid så är det mer troligt att jag kommer ha en bra framtid och lyckas med det jag vill än vad du någonsin kommer att ha eller ens lyckas med.
Som sagt lilla gumman jag är 20 år, jag har mitt dröm jobb på Sjukhuset kan inte önska mig mer.
Jag har haft eget och kommer småningom starta eget igen. Jag är utbildad Permanent makeup artist, samt barn- och undersköterska och har en pågående utbildning inom hemvärnet. O jag är bara 20 år! Att jag vill gå en till utbildning är för att jag vill göra det jag tycker är roligt. Du ska inte komma och säga till mig att jag inte har någon framtid. Jag kan bli exakt vad jag vill och jag menar det VAD JAG VILL, jag har och kommer att få ett liv som du aldrig kommer att få och inte ens kan önska dig.
Det svider... Att rester från någon annan kan göra ont jag förstår dig speciellt när personen som slänger skiten efter sig är bättre än vad du är och någonsin kommer bli.  Jag trodde du hade mognat till lite, men hade fel...  Jag kommer inte sänka mig till din nivå och har aldrig gjort det heller men jag vill bara att du ska få klart för dig att jag har något du aldrig kommer att ha. Jag är seriös men jag tycker du ska ta och söka hjälp för dina problem, det är för din egen skull så kanske du också kan lyckas i ditt liv.
Man måste kunna släppa taget och gå vidare för att ens lyckas i sitt liv.  Ditt beteende visar bara att du har svåra problem som du borde lösa. Tror inte du är lycklig eller ens nöjd med något du har. För att skulle du vara det så skulle du koncentrera dig på ditt eget liv och inte lägga energi på mig...
Men jag bjuder på det, allt för att få dig att må bra. Som sagt jag älskar att hjälpa människor.. Så nöjet är på min sida.. ;)Jag skryter aldrig om något, inte pengar inte jobb inte framgång på något sätt... Alla människor har sina upp- och ner gångar.  Jag är en person som är jävligt stark av mig har varit med om mycket och alltid klarat mig själv. Jag har jobbat hårt för ens ha det jag har nu. Inget kommer serverat men...
Men seriöst ett stort tack för din kommentar. Du får mig och skratta, lilla gumman jag vet vem du är så det är bara pinsamt att du fortfarande inte kan låta mig vara. Måste vara jobbigt att ha mig springandes i dina tankar dag in och dag ut. Den här bloggen var först för såna som du, som har svårt att klara sig utan mig.
För att göra en sak klar för dig ang framtid så är det mer troligt att jag kommer ha en bra framtid och lyckas med det jag vill än vad du någonsin kommer att ha eller ens lyckas med.
Som sagt lilla gumman jag är 20 år, jag har mitt dröm jobb på Sjukhuset kan inte önska mig mer.
Jag har haft eget och kommer småningom starta eget igen. Jag är utbildad Permanent makeup artist, samt barn- och undersköterska och har en pågående utbildning inom hemvärnet. O jag är bara 20 år! Att jag vill gå en till utbildning är för att jag vill göra det jag tycker är roligt. Du ska inte komma och säga till mig att jag inte har någon framtid. Jag kan bli exakt vad jag vill och jag menar det VAD JAG VILL, jag har och kommer att få ett liv som du aldrig kommer att få och inte ens kan önska dig.
Det svider... Att rester från någon annan kan göra ont jag förstår dig speciellt när personen som slänger skiten efter sig är bättre än vad du är och någonsin kommer bli.  Jag trodde du hade mognat till lite, men hade fel...  Jag kommer inte sänka mig till din nivå och har aldrig gjort det heller men jag vill bara att du ska få klart för dig att jag har något du aldrig kommer att ha. Jag är seriös men jag tycker du ska ta och söka hjälp för dina problem, det är för din egen skull så kanske du också kan lyckas i ditt liv.
Man måste kunna släppa taget och gå vidare för att ens lyckas i sitt liv.  Ditt beteende visar bara att du har svåra problem som du borde lösa. Tror inte du är lycklig eller ens nöjd med något du har. För att skulle du vara det så skulle du koncentrera dig på ditt eget liv och inte lägga energi på mig...
Men jag bjuder på det, allt för att få dig att må bra. Som sagt jag älskar att hjälpa människor.. Så nöjet är på min sida.. ;)
Jag skryter aldrig om något, inte pengar inte om jobb inte om framgång på något sätt... Alla människor har sina upp- och ner gångar.  Jag är en person som är jävligt stark av mig har varit med om mycket och alltid klarat mig själv. Jag har jobbat hårt för att ens ha det jag har nu. Inget kommer serverat men...

Men seriöst ett stort tack för din kommentar. Du får mig och skratta, lilla gumman jag vet vem du är så det är bara pinsamt att du fortfarande inte kan låta mig vara. Måste vara jobbigt att ha mig springandes i dina tankar dag in och dag ut. Den här bloggen var först för såna som du, som har svårt att klara sig utan mig.

För att göra en sak klar för dig ang framtid så är det mer troligt att jag kommer ha en bra framtid och lyckas med det jag vill än vad du någonsin kommer att ha eller ens lyckas med.
Som sagt lilla gumman jag är 20 år, jag har mitt dröm jobb på Sjukhuset och kan inte önska mig mer.
Jag har haft eget och kommer småningom starta eget igen. Jag är utbildad Permanent makeup artist, samt barn- och undersköterska och har en pågående utbildning inom hemvärnet. O jag är bara 20 år! Att jag vill gå en till utbildning är för att jag vill göra det jag tycker är roligt. Du ska inte komma och säga till mig att jag inte har någon framtid. Jag kan bli exakt vad jag vill och jag menar det VAD JAG VILL, jag har och kommer att få ett liv som du aldrig kommer att få och inte ens kan önska dig.


Det svider... Att få rester från någon annan, jag förstår dig speciellt när personen som slänger skiten efter sig är bättre än vad du är och någonsin kommer bli.  Jag trodde du hade mognat till lite, men hade fel...  Jag kommer inte sänka mig till din nivå och har aldrig gjort det heller men jag vill bara att du ska få klart för dig att jag har något du aldrig kommer att ha. Jag är seriös men jag tycker du ska ta och söka hjälp för dina problem, det är för din egen skull så kanske du också kan lyckas i ditt liv.  

Man måste kunna släppa taget och gå vidare för att ens lyckas i sitt liv.  Ditt beteende visar bara att du har svåra problem som du borde lösa. Tror inte du är lycklig eller ens nöjd med något du har. För att skulle du vara det så skulle du koncentrera dig på ditt eget liv och inte lägga energi på mig... Sluta vara så jävla AVUNDSJUK!

Men jag bjuder på det, allt för att få dig att må bra. Som sagt jag älskar att hjälpa människor.. Så nöjet är på min sida.. ;)

Kommentarer
.

fan vad jag hatar avendsjuka människor speciellt tjejer dem älskar att prata om andra. skiit i allt o alla lev ditt liv bara

2010-05-14 @ 12:52:50
Negar

Älskling, du är bäst!

2010-05-17 @ 00:14:29
sara

hahah ok om det får dig o må bra ;)..

2010-05-17 @ 00:22:51 | http://onlyzara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback