Hej alla nya läsare..

Ojojoj säger jag när ja kollar på statistiken.. Vad är det som händer och var kommer alla ifrån?
Men det är verkligen roligt och se att det är folk som läser det man skriver.  Välkomna hit! ;)

Kom hem för en liten stund sen var ute och sprang/promenera ett var runt ån..  Var verkligen jätte skönt, ska börja gå morgon och kväll då jag inte jobbar natt såklart.. Snart ska jag hoppa in i duschen sedan lägga mig i min säng och bara vila har en lång dag framför mig imorgon. Ska jobba på cafet imorgon 16-22 och innan det har jag lite samtal och ärenden jag måste ta tag i... 

Idag så anmälde jag mig till Master Makeup artist/hårstylist utbildningen i stockholm, ser verkligen fram i mot att gå den... Så idag har suttit framför datorn och försökt hitta lägenhet i stockholm, något som verkligen tar på krafterna.. :( men men får inte ge upp än..

Någon som kan hjälpa mig? Behöver en möblerad lägenhet, aug-dec... Aja, nu ska jag hoppa in i duschen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback