Godnatt eller Godmorgon?

         
Nu har jag precis gått av min sista natt. Ska bli skönt och vara ledig några dagar nu. Ska lägga mig nu och försöka och inte sova bort min dag, tänkte gå och träna senare och fixa lite annat viktigt. 

rhodos 09

"Never surrender, it's all about the faith you got,
don't ever stop, just push it 'till you hit the top and if you drop,
at least you know you gave your all to be true to you, 
that way you can never fall"

 
 
                                                                                                                                                                            Only S


 
 
 


Kommentarer
Karolina

Hej Sara!



Jag ramlade in på din blogg och blev glad över det jag läste. Jag jobbar hårt med att ta tillvara det positiva i tillvaron, men går vilse ibland och idag jag blev peppad av att känna din tilltro till världen.



Kom ihåg att du gör världen till en bättre plats genom att sprida ljus omkring dig.

2010-12-21 @ 14:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback