underbara väder!

jag vet, jag vet... Jag är nog den sämsta personen på att blogga men jag har verkligen haft mycket annat för mig. Den här veckan vill jag bara ägna tid åt mig själv och sånt jag tycker om att göra. Jag har shoppat massa så ska ta bilder på allt så ni får se och så har jag ägnat tid att umgås med mina vänner också. 
Idag så har det varit helt underbar väder, har bara varit ute i värmen och njutit. På kvällen gick jag och kolla på Sex and The City! Måste säga att den var skit bra! Mycket skratt var det i alla fall. Sedan blev det en power walk/jogging  runt ån. Så nu ligger jag i min säng ny duschad och helt slut, tänkte sätta på en film och sedan sova.
bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback