Sitter med min älskling <3

Lite kort om min dag.. Som ni vet så skulle jag åka upp till stockholm idag men det vart inte så, mådde inte alls bra på natten och fick ingen sömn typ. Förlåt Gumman!
Negar sökte till idol idag och gick inte så bra, hörde att typ ingen gick vidare och att dem verkligen var hårda i år. Tråkigt..
Nu sitter jag med min älskling efter att ha spenderat hela dagen med honom..  Vi har varit på Ikano och på expert där han köpte sig en ny mobiltelefon. Sedan har vi varit och handlat mat och så har jag lagat tacos till oss alla =) riktigt gott blev det men som sagt det är nu ingen nyhet så duktigt som jag är på att laga mat.. :p
Nej nu ska jag lägga mig bredvid min älskling och kolla på film =)
Bonne nuit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback