Måndag avklarad..

Jag måste vara den sämsta  ... Tar ett tag tills det kommer upp ett nytt inlägg, men seriöst hur har man tid?? Aja ska bli bättre, tänkte om jag gör om bloggen lite så kanske man blir lite mer sugen på att skriva. Jag var mycket bättre på att uppdatera när jag skaffa den.. Kanske är dags att bjuda på sig själv lite också, eller var säger ni? :P
Måste bara säga att jag har haft den bästa helgen i hela mitt liv! Kunde inte spenderat den med någon annan eller gjort något annat heller.
Något jag bara måste berätta, jag som är så rädd för att åka karuseller osv. Så åkte jag någon sorts berg- och dalbana och sen fritt fall!! :D Haha så stolt över mig själv... köpte med mig ett par jeans shorts från ZARA, Väldigt fina.
I alla fall idag så har jag spenderat min dag med mina tjejer.. Var med Negar och tog en runda på stan, beställde linser och köpte ett linne sedan gick vi vidare hem till mig. Vi satt och vänta på att Fadia skulle komma så vi kunde mysa framför en film och äta gott som vanligt.. Jag måste sluta upp med det...
Nu ligger jag i min soffa dricker lite vin och tar de lugnt. Jag är helt slut efter den här helgen som varit, sov som en stock natten som var och lär sova lika bra i natt.
Imorgon börjar jag min första dag på Coffe House by George igen. Som ni inte vet så jobbade jag där förra året och nu ska jag jobba lite extra där. Det är verkligen roligt och jobba på cafe man får träffa nytt folk varje dag.
Nu tänkte jag kolla om det finns något nytt på nelly och lite andra hemsidor. Kul och beställa hem lite nytt.. =)
Här får ni en riktigt ful bild på mig och på våran lilla filmkväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback