Hetsig förmiddag

Mina kära läsare...
Nu har jag jobbat klart mina två nätter, guuud vad skönt det känns. Nu ligger jag i  min säng och tar de lungt, har varit med Negar på en Audition för ett skivkontrakt. Det är såhär det ligger till Negar ska söka till IDOL imorgon i stockholm!! Haha Förlåt Negar nu vet alla om det:P
Jag är mer nervös än vad hon är.. O det roliga är att aldrig hört henne sjunga, men hon är jätte duktigt  och de kommer gå bra... "haha" Så vi tänkte att det skulle vara en bra träning att bara gå dit idag så hon kan känna lite hur det känns att stå inför folk och sjunga, för hon har aldrig gjort det...  

Aja.. Morgonen börja med att Negar ringer och väcker mig men jag ber henne ringa upp senare utan att ens fråga vad hon vill.. Sen så skickar hon mess ang den här audition som var idag, jag visste inte ens att det skulle vara något. I alla fall ska komma till saken, på 20 min tog jag på mig, sminka mig och åt frukost och cykla in mot stan som en idiot. Var lite tid ver gick in till jobbet fixa en chai till henne och köpte halstabletter, allt för Negar..
O Jag som trodde att jag skulle sluta stressa!! Men men vad gör man inte för sina vänner...

Negar väntar på sin tur.. =)

Under tiden vi satt och vänta på hennes tur så gjorde vi ett videoinlägg bara för skoj skull, fy vad jag skratta... Så
tänkte jag vara snäll och skicka en liten del av det till min kära kille och få honom på bra humör, tänkte nu får han
något att skratta åt.. Men det jag fick tillbaka blev jag väldigt överraskad av, han hade gjort ett videoinlägg och
skickat till mig:P var verkligen roligt och se. Men jag lägger upp dem lite senare för nu ska upp och fixa lite...



Hör att glassbilen kommer, ska man springa ner och köpa sig lite glass kanske?




Kommentarer
Negar

Hahahaha! va söööt du är! Du va bara tvungen eller hur? hahaha <3<3 imorn ska vi ha massa kul!

2010-05-07 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback