Design till bloggen?

Kära läsare, jag hoppas ni har haft en bra dag och njutit av den sista lediga helgdagen. Jag har i alla fall spenderat den med min älskling, han sov  över här igår..
Jag är verkligen trött nu fast jag inte gjort något speciellt, men det blir väl så när man bara ligger och slappar en heldag. =)
Ang designen till min blogg så undrar jag om det finns någon där ute som är bra på det och skulle vilja hjälpa mig med det.. Jag har googlat lite men dem jag hittade tar inte beställningar för tillfället.  Men om någon av er där ute har lite tid över och tycker det är roligt så skulle jag uppskatta om ni hörde av er. (ni får betalat för er tid så klart) 
Tänkte att jag ska ta bort mitt gamla nagellack och måla på nytt och fräscht ;) men har inte bestämt mig för vilken
färg det ska bli än, har ju lite och välja på...

Som ni inte vet så är jag utbildad Permanent makeup artist och har haft eget här i Linköping såsmoningom
om så tänkte jag lägga upp tips på hur man kan sminka sig fixa eget vax hemma osv.
Men idag orkar jag verkligen inte sitta vid datorn mer så det får bli imorgon kanske..

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig kväll och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback