21-22 Mars, 2010 Underbart!

Kom hem från trollhättan igår.. Måste bara säga att det är skönt att få vara tillbaka i linköping fast jag inte varit borta så länge.. Men tycker verkligen inte om att vara i trollhättan, det är en så tråkig stad förstår inte hur människorna kan bo där:p
Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, gårdagen spendera jag med mina älsklingar hemma hos Negar. Måste bara säga att det är helt underbart att vara med er, Älskar er verkligen. Blev en lång natt och en härlig morgon.. Idag  när vi vakna så städa vi och plocka undan sedan åkte jag och Negar in till stan en stund och kolla runt lite. sedan gick jag hem och la mig för att inatt blir det jobb. Nu sitter jag vid datorn och dricker mitt te och tar de lugnt innan jobbet och innan min bror och hans familj kommer hit. Länge sen jag såg min lilla stjärna.
Vi har sagt länge att vi ska börja träna och imorgon så är det planerat att ta första passet tillsammans, haha ska bli kul och se om det blir något av det. Men hur som helst så måste måste jag komma igång med träningen, så minst tre gånger i veckan för min del sen sakta ändra på alla dåliga matvanor. Igår bestämde vi också att det var sista gången vi skulle äta massa snacks o sånt när vi är tillsammans för det är det ända vi egentligen gör.
Här kommer det lite bilder från gårdagen:


Vi har verkligen roligt ihop, spelar ingen roll vad vi gör det blir ändå perfekt..  önskar ja kunde berätta lite mer om gårdagen men vissa saker kan man bara inte berätta, men fyy vad vi skratta :p

Kommentarer
Fadia

Tack för den snygga bilden du la på mig:P.. TA bort! Folk blir rädda!

2010-03-22 @ 23:37:30
Negar

Kan inte säga mer än att jag älskar oss! <3

2010-03-22 @ 23:38:13
Sara

Fadia, den e skit snygg :P

2010-03-23 @ 00:16:11 | http://onlyzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback