Underbar helg

Berättar lite kort om hur min helg har varit.  Helgen börja med att jag och Negar övernatta hos Fadia vi hade verkligen roligt ihop, satt och kolla på film och åt massa gott tillsammans. Lördagen spendera jag med Chris, Sammar och hennes kille. Söndagen spendera jag också med dagen med min älskling. Det är helt underbart att få umgås med honom, sen var han tvungen att åka hem och jag åka till jobbet =(

Nu är det en ny vecka och massa nya saker som ska hända. Idag så har jag handlat, städat mitt rum för det såg verkligen förjävligt ut. Efter det hoppa jag in i duschen. Måste säga att jag har en underbar mamma, hon hade skurit upp honungs melon och vanlig melon och massa annan frukt åt mig och ställt in i mitt rum med ett glas nypressad apelsinjuice. =) Helt perfekt.
Nu ska jag lägga mig i min säng äta min frukt och titta på någon film Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback