Tisdag!

Har inte gjort så mycket idag, fick ett samtal tidigt imorse att mina vänner från köping skulle komma förbi och hälsa på!! Vart jätte glad var länge sen vi sågs. De var här för att köpa ett matbord, och ägaren till matbordet fick lära Madde hur man backar med släp.. Hahah stackars Kille..  Johanna visste inte hur hon skulle sätta fast allt men till slut vart de nog bra.. Efter att jag varit och träffat dem så gick jag in till stan för tt möta upp Negar för då var det dags för att börja träna. Vi tog en sväng in i skoaffärer och därifrån fick jag med mig ett par nya skor. får inte köpa några mer skor nu. Fast det finns ett par till jag vill ha, men det får vänta ett tag. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på några avsnitt av Cougar Town ;)
Såhär blev det, ser väl inte så dumt ut.. 

Johanna står och funderar på om det sitter bra... =)


Kommentarer
Madde

alltså, hahahah vilka körda kvinnor från köping ;P

2010-04-08 @ 20:17:30 | http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback