Shopping =)

Idag blir det lite kort inlägg: måste börja vaxa min ben sen sova. Har inte sovit något sen jag kom hem från jobbet så är helt slut.
Idag fick jag hem mina skor och kläder som jag hade beställt från Nelly och måste säga att jag är skiit nöjd!
Skorna satt perfekt var rädd att de skulle vara för små men nej =)

Det har varit en väldigt lång dag idag, har varit och fixat mina ögonfransar hos en tjej, känns verkligen underbart att inte behöva tänka på att ha mascara. Sedan har jag och brudarna tagit en runda på ikano och shoppat lite. Fick hem det mesta som jag behövde.
Det här fick jag med mig hem:

  • Veet vax
  • Dove body lotion
  • ACO Ansiktskräm
  • Syoss shampoo
  • WELEDA Massage olja
  • Chanel Foundation
  • Dior brun utan sol
Det här är lite av vad jag fick med mig. Viss saker kan jag inte vissa nu.. Hemligt ;)
Efter att jag hade kommit hem så var jag tvungen att fixa i ordning min garderob, kunde inte hitta något där. Men men nu måste jag fortsätta med min vaxning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback