Övernattning hos Fadia

Precis som rubriken säger, ikväll ska jag och Negar sova över hos Fadia. Ska bli så roligt. Vi har varit och handlat massa gott till kvällen och nu står dem där nere och lagar mat till oss och jag ligger på övervåningen och vilar lite..
När man var liten så gick man alltid hem till en kompis eller att kompisen kom hem till en själv och sov över så satt uppe och prata och lekte det var så mysigt.  Det kommer vara en lång och rolig dag! 

Skrev inget inlägg igår men hade lite att göra.. Var och luncha med brudarna igår och sen fick vi
syn på lite fina
kläder i en affär som vi aldrig brukar gå in i annars. Köpte en skjorta som jag tyckte om.
Nu har dem kommit upp och maten är färdigt så ska ner och äta..
Uppdaterar senare ikväll om jag har tid annars så
får det bli imorgon puss!!


Man är aldrig för liten för något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback