Mys Mys..

Måste bara säga att jag har haft en helt UNDERBAR fredagskväll. Har spenderat min kväll med mina tjejer, vi har ätit, kollat på film och skrattat så mycket att det börja göra ont i både mage och rygg.. Måste bara säga att det var på tiden att man hade en tjej kväll.  Det blev så mycket mat att man bara mår dåligt efter, men det gör inget ska inte klaga För att allt var verkligen perfekt. Bra sällskap och god mat och mycket skratt mer kan man inte önska sig faktiskt.
Juste filmen vi tittade på heter My sister´s keeper, den var verkligen bra. Det är en film man fäller tårar för men idag gick det bara inte vi var allt för glada för det. =)

Till det här hade vi så klart en chokladfontän!

 

Imorgon ska man upp tidigt för att börja jobba 6.45 hmmm.. Härligt pass måste jag säga, vet inte hur jag ska somna nu med allt socker i kroppen men måste somna på något sätt så man orkar jobba imorgon! Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så  ska lägga mig i min säng och sakna min andra halva..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback