Last for a lifetime

Ännu en dag med mina söta stjärnor. Gjorde inte så mycket idag nästan som igår, fast för idag var vi på ikano och kolla runt på kläder och skor. Ohh! vill hitta ett par skor som har en perfekt klack, och fin form som passar till allt men hittar inga. Efter en rundan på ikano satt vi oss på Sannes och tog fika.. JUSTE! Innan rundan på ikano åt vi.. Vi äter verkligen för mycket, vi äter hela tiden. I alla fall efter det drog vi hem till Negars syster satt och spela kort och hade det trevligt och nu är jag hemma och umgås lite med min familj.
Är verkligen jätte tröt, det har varit en så lång dag vakna tidigt för att jag hade en läkartid, gick verkligen bättre än förväntat och är väldigt glad över, men nu ska jag lägga mig i soffan och vila =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback