Lång och härlig dag

Idag har det varit en helt perfekt dag faktiskt, Jag har spenderat den med två underbara tjejer Negar och Fadia. Möte upp Fadia och sedan väntade vi på Negar efter det blev det en väldigt snabb och kort runda på stan sedan gick vi och satt oss på Coffe house by George och åt massa och skratta och hade trevligt i flera timmar. Efter det gick vi och köpte lite godis och gick vidare till ett ställe som jag inte minns vad det heter och spelade kort åt godis och prata ännu mer..  Nu ligger jag i sängen och är mätt och väldigt glad. Imorgon blir det ännu en dag med dem här två stjärnorna, ser fram i mot det vi har verkligen roligt tillsammans. Nu orkar jag inte skriva mer nu ska jag vila lite är helt slut och måste upp tidigt imorgon har ett viktigt "möte" på morgonen som jag måste gå till och behöver energi för det.. Hoppas på det bästa. Hoppas alla har haft en bra dag som jag.. 


"Walking with a friend in the dark is better then walking alone in the light"




Kommentarer
Negar

Me liiiiiiiiike very much <3

2010-03-09 @ 22:42:37
Sara

meee tooo!!!

2010-03-09 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback