Jobbig dag..

Idag har det varit en väldigt lång dag och mycket att göra.. Har inte berättat men åkte till min syster som bor i trollhättan. Satt mig i bilen vid 06.00 på morgonen för att hinna till begravninen som började 12.

Begravningen var verkligen jätte fin och många tårar föll ner från våra kinder till en person som betytt mycket för oss alla. Han har varit som en farfar för alla i sin omgivning och det är verkligen jobbigt att inte ha han hos oss längre.


Efter begravningen så gick vi tillbaka till lokalen för att äta tillsammans och jag var helt slut efter det, hade en fruktansvärd huvudvärk kunde knappt stå på mina ben. Så åkte hem till min syster tog en dusch och la mig och sov en stund. Har varit en lång dag och allt har varit så jobbigt och det är inte konstigt att man är helt slut och förstörd efter.

Nu ska jag gå ner och sätta mig med min syster ett tag inte ofta man träffar henne och måste försöka stoppa i mig något också. Men jag hoppas ni har haft en bättre dag än jag..


Aldrig lätt att ta sitt sista förväl av någon person men man har tyvär inget val utan bara försöka göra det bästa av det hela. Var konstigt att se honom ligga i kistan kunde inte förstå det riktigt vet inte om jag gör de nu heller.. Kommer nog ta någon dag att smälta allt man sett idag. Men Jag tog förväl gjorde som jag alltid bruka göra, Pussa dig på din hand och ta förväl.  Nu är du på en helt underbar plats med min farmor och din syster.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback