I´ll make it without you

Länge sen, jag vet... Känns som de senaste inläggen börjar såhär.  Jag har inte haft någon ork att sätta mig vid datorn för att blogga. Men finns så mycket jag vill berätta eller skrika ut till min omgivning och bara vara den lyckligaste, men kan inte.. Just nu känns allt väldigt jobbigt men jag har klarat mig förut och kommer klara mig nu. Jag är stark och det här kommer bara göra mig starkare.  Finns inget liv som är lätt, alla har sina perioder så det är bara att göra det bästa av det och inte låta något ta ner en. Det här lär bli den andra natten utan sömn känns förjävligt. Just nu vill jag bara försvinna och slippa tänka ett tag.
Känns jobbigt att sitta här och skriva när tårarna rinner men känslan efteråt är helt underbar, man är
helt lugn och man har verkligen inga tankar kvar i huvudet.
Efter det så somnar man som ett litet barn i sin sängen...

Just nu skulle behöva en famn som inte släppte taget om mig, som jag kunde få trygghet och styrka av.  Men ska inte klaga har vänner som är värda guld, är glad att jag har er ni vet vilka ni är.
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka glömma allt runt om mig för en stund...
Jag är helt slut och jag behöver dig...
Vet att du finns där och vakar över mig och ger mig styrkan för att klara av det här.
Tanken att du inte finns här hos mig och att jag kan springa och lägga mig i din famn gör inget lättare.
Men vet att du alltid kommer finnas där.




dem här gör livet helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback