Housewife for one day!

Hej på er!
Måste först och främst säga att det är roligt att se att flera går in på in blogg och läser =) Känns verkligen toppen!
Min dag har varit helt perfekt faktiskt, har hunnit med väldigt mycket fast vi fick strömavbrott i hela huset i 1,30 h! Sånt är verkligen inte roligt speciellt inte när man har planerat att gå någonstans.
Dagen började med att jag vakna, åt frukost sedan börja jag städa lite i mitt rum och
sedan packa jag ner lite saker för att gå och träna med Negar.
Träningen går faktiskt bra än så länge, imorgon har vi tänkt att gå runt ån och efter
det gå till gymmet och köra lite styrka.
Fortsättning på vad jag har hunnit med idag.. :P
Har lagat mat och bakat mina goda chokaldmuffins, gått en snabb sväng på stan för att
kolla om skinnjackan som jag vill ha finns, men tyvärr den fanns bara i storlek 40 och 38.
Ska gå in nästa vecka och kolla om dem har fått in den, vill verkligen ha den.
Pga av strömavbrottet så missade jag första halvlek av matchen, Barcelona-Arsenal som slutade 2-2.
Men när vi väl fick tillbaka elen så fixa jag mig snabbt och gick iväg till stan
för att se matchen med brudarna.
Vi måste göra om det någon mer gång var verkligen roligt.
Här är lite bilder från min dag...


Så här blev mina muffins.. Stoppade en chocklad ruta i varje muffins också vilket gör med saftigare.
Mycket mycket goda, speciellt med ett glas mjölk till :D



Här är min sallad som jag servera till min lunch som jag lagade.. Jag älskar grönsaker, måste alltid ha det
till maten...
Blev Kyckling och potatis och till mamma som fastar blev det fisk och potatis.
Jag älskar att laga mat och att baka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback