Carpe diem

Har haft en helt underbar helg.. Min älskling är världens bästa! Har spenderat den med den bästa. Fick massa överraskningar och kan inte säga mer än att jag är lycklig lottad som har en sån kille. Ville inte att dagen skulle ta slut, mår som bäst när jag är med honom! <3


Nu sitter jag hemma hos min kusin i sthlm. Idag har jag sprungit runt på sthlms gator och shoppat lite, imorgon blir det en snabb runda innan tåget avgår från sthlm. Ska bli skönt och komma hem nu efter en helg med mycket resande.. 

Blir ett kort inlägg för sitter med min kusin, ska försöka hinna med att blogga imorgon och lägga upp bilder på vad jag fått med mig hem.

Ciaao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback