En snabb blick tillbaka..

Här kommer ett långt inlägg med lite bilder från min helg.

Fredags så var jag och Negar ute och festade, var verkligen en toppen kväll. Det var länge sen som det var så roligt ute. Fredagen var verkligen lång och den spenderades bara med Negar,  det var inte lite saker som hände. ;) jag var verkligen hyper och speciellt efter att vi hade kommit hem från krogen.
lördagen så vaknade jag väldigt tidigt för att hinna fixa i ordning mig och packa innan jag skulle åka iväg och träffa min älskling, men som vanligt så är det alltid något man glömmer. Två dagarna som jag spendera med Chris var helt underbara men det har jag redan berättat en gång så det vet ni ju om. 

(bilden är inte tagen i helgen)

Söndagen så åkte jag iväg till Stockholm för att träffa min kusin. Började med att gå en runda på stan och shoppa lite saker sedan gick vi vidare hem till andra släktingar och hälsa på vilket alltid är lika trevligt :p
Det var lite kort om helgen.


Idag så var det dags att åka hem igen, 14.40 gick mitt tåg från Stockholm mot Linköping. Måste säga att det är riktigt skönt att få vara hemma efter en så lång helg. Åkte in till stan vid 11.30 för att hinna med lite extra shopping. När jag väl hade kommit hem blev det en snabb dusch sedan åkte jag hem till Fadia där vi satt och kolla på film och hade det mysigt. Ska försöka hitta något klipp av den filmen vi såg idag, för jag REKOMMENDERAR den starkt! Den är verkligen bra. Den är baserad på en sann historia. När jag lägger in ett klipp på filmen så ska jag skriva lite kort om handlingen också. Men ni får vänta tills dess. Nu måste jag lacka mina naglar innan jag blir för tröt. Imorgon är det dags för första dagen på min diet och dags för att ta tag i träningen.  =)

Kommentarer
Johanna

Sara, vadå diet och träna?? VAD HÄNDER!? :P

2010-04-05 @ 09:59:28 | http://sahrling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback