Words can't bring me down

Har inte bloggat på ett par dagar, för att jag har jobbat natt och inte hunnit, Nu sitter jag på mitt nattpass och tänkte försöka skriva lite.. Mina dagar har varit speciella, fick ett oväntat besök av en person som står mitt hjärta väldigt nära. Vart lika chockad som första gången personen kom för att överaska mig. Men tack för en underbar dag C.M.


För några dagar skrev jag om ett inlägg tre gånger för att jag var så arg och trött på folk som kommer och frågar om saker och ting som dem inte har med att göra.  Förstår inte när folk har tid att snacka om andra. Har ni inget jobb, tv eller något att göra på fritiden? Förstår verkligen inte hur ni orkar. Hur som helst publicera aldrig inlägget för seriöst orkar inte sjunka till en sån nivå pinsamt bara. Visste inte att mitt privatliv var så intressant, om ja brydde mig om allt runt om mig så skulle jag tro att jag skulle ha 1000 besökare till min blogg. Men ser att antalet besökare växer utan att behöva skriva om sånt skit! Skriver om saker jag tycker om och som gör mig GLAD. Måste bara göra en sak klar för er, att allt ni gör och säger och som ni tror kommer skada eller såra mig gör mig bara starkare och det tackar jag er för. Ni sjunker bara i värde. Ajaa nog med det.

Nu har jag jobbat min tredje natt vilket betyder att jag är ledig imorgon men jobbar igen på onsdag natt o två nätter framöver. Den 1 februari börjar min inskolningn på Neo, det är en avdelning för förtidigt födda barn. Kommer bli en lärorik och intressant vecka.




Om bata en vecka kommer jag ha sån här änglar runt mig! Älskar barn och älskar mitt jobb.



Nu ska jag fortsätta göra det jag älskar, bara 2,5 h kvar sen är jag hemma i min säng..
Ciaao <3


Kommentarer
Anonym

Tack så hemskt mycket! ;*



//Alex Bring Palm

2010-01-26 @ 04:30:55 | http://alexbringpalm.blogg.se/
madde

Don't let anything bring you down baby, du är så mycket bättre än alla andra ! <3

2010-01-26 @ 09:12:11 | http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback