Vitamin Focus ;)

Helt SLUT! Har inte sovit än, kom hem från jobbet 7:30 eftersom jag jobbade natt som ni redan vet. När jag väl var hem så tog en dusch och efter det var jag hur pigg som helst, försökte sova men det gick inte. Fixa i ordning mig och ringde min bror bad honom fixa en ny plattång till mig, min gamla var inget att ha längre.  Sedan ringde jag Sammar och vi bestämde att ses efter hon slutat skolan. Så vid kvart över tre så plocka upp henne sedan åkte vi iväg till salongen för att hämta min plattång och sedan vidare  till Ikano för att handla lite kläder..
Just nu har världens huvudvärk men det är väl inte så konstigt tanke på att jag inte har sovit något ÄN! Tänkte att det var lika bra och blogga nu eftersom det skulle nog inte bli av annars.. Här får ni se vad jag fick med mig hem.

 

Det här fick jag med mig hem:

  • Vitamin Focus, svarta vinbär ;)
  • GA.MA Plattång
  • Enkelt Svart  linne
  • Syoss Shampo
  • ACO - vårdande ansiktscreme
  • Svart långt linne
  • Underkläder - Set
Nu är jag helt slut, ska gå och tvätta bort sminket, byta om och lägga mig i min säng och vila.

 


Kommentarer
Lillasyzter

den drycken är super!! och fina prylar :)

2010-01-26 @ 22:35:19 | http://lillsiz.blogg.se/
Sara

Tack! Jo drycken den älskar jag ;)

2010-01-27 @ 03:43:57 | http://onlyzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback