Rude boy

Har varit en lång dag idag just nu sitter jag och lyssnar på Rihannas ny släppta singel - Rude boy, den är väl helt okej.. För er som trodde att jag inte skulle orka gå upp och ta en morgon promenad, vill bara säga att det blev en, riktig kallt ute men kändes helt underbart när jag väl var hemma.

Börjar bli lite tokig här, har så många saker jag vill göra med vet inte med vad jag ska börja med.
Men något jag måste ta tag i är träningen, jag vet att det brukar låta så men det slutar helt annorlunda. Men nej inte den här gången bokat in ett pass med tränare på torsdag får se hur det blir... Har fler planer på G som jag inte kan tala om just nu, hemligt hemligt... ;)
Aja, Nu ska jag upp och fixa mig lite och åka en sväng med familjen till lite släktingar. Sen ska ja komma hem och vila och ska försöka lägga mig tidigt ikväll jobbar imorgon 6.45-15.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback