Ojj väckte jag dig?

Har varit en väldigt lång dag idag, var ett tag sen gick upp så tidigt för att jobba. Sov bara 1,5 h i natt och sen var det dags att gå upp och gå till jobbet. Har hänt lite bra saker på jobbet men allt är inte 100 än så berättar om det när jag vet allt. =))
När jag väl kom hem från jobbet blev det snabb dusch sen gick  jag och la mig, trodde verkligen jag skulle sova till imorgon men då ringer en söt liten vän och väcker en. Blev ingen mer sömn för min del..
Nu sitter jag och har en riktig trevlig konversation på msn med min älskling hennes lilla vän som är mitt fan :p hahah "du vet hur fjortisar blir när de ser än kändis. Så är jag just nu" Gulligt måste jag säga.. Kan säga att det blev en diskussion med mycket känslor men roligt.

, du vet hur fjortisar blir när de ser än kändis. Så är jag just nu


För er som inte vet så är min "älskling" min barndomsvän som heter Sammar, en person jag verkligen älskar och gör allt med. Vi kom fram att jag och hennes relation är som serien våra bästa år, spelar ingen roll om vi inte pratar på någon vecka, månad inte för att vi inte pratat med varandra på en månad men saken är att vår relation inte förändras det är fortfarande som om vi har pratat varje dag. Det är något jag tycker om med vår relation, Jag äslar våra mys kvällar dem blir alltid så lyckade! haha Gumman jag älskar dig du vet hur mycket du betyder för mig. <3 OBS! Jag ska vara hennes brudtärna! ;) hahah
Nej men nu ska jag upp och fixa lite tee.. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!


Kommentarer
micke:D

sen när börja du blogga stora syster:Dhaha

2010-01-17 @ 21:26:03
Anonym

brud"träna" asså! bra där

2010-01-25 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback