Lugna dagar..

Blev inte ett inlägg igår, hade verkligen inte tid att skriva. 
Gjorde inte så mycket jobba 14.00-21.30 och efter jobbet får jag ett samtal av min älskling som frågar om vi kunde se och se film! Vilket jag verkligen behövde, blev ett perfekt slut på dagen. 
Blev mys framför filmen med massa gott.. Idag har jag inte gjort så mycket somna sent igår eller idag morse rättare sagt, somna vid halv sex och vakna vid fyra... Verkligen illa! Så har inte hunnit göra något speciellt idag, varit och hälsat på vänner till familjen och nu så sitter jag här tänkte sätta på någon film..

rhodos
Jag och min älskling!

 

 

 

 


Kommentarer
Robert Nehmé

Ja men visst verkar den vara bra... frågan är bara: Varför är dom i öknen?! :s

2010-01-11 @ 12:35:47 | http://imren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback