Längtar...

Idag har det varit jobb mellan 14.00-21.30, har faktiskt inte gjort något annat. Men imorgon är jag ledig och då tänkte jag försöka ta en morgon promenad och efter det ska jag försöka ta tag i massa ärenden och samtal som jag inte haft tid med innan.
Har ett litet problem!! Försöker hitta en klänning till min kusins bröllop, men vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut.. Har letat lite på nätet men inte hittat något speciellt som jag fastnat för men får ta och leta vidare nu..

Något jag fick syn på för några dagar sen, när jag kika in på en bekants blogg var det här:

 

Om några månader är det Biopremiär för  Sex and the city som är tillbaka med del 2!! Denna gång blir det lite mer exklusivt. Ser fram i mot att få se den. Biopremiären är den 28 maj.

Ska gå och lägga mig snart är verkligen trött, och måste ladda på med massa energi tills imorgon!
Godnatt =)


Kommentarer
juhääna!

jag saknar dig plutt! <3

2010-01-12 @ 09:44:25 | http://sahrling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback