Do I really feel the way I feel

Har inte haft tid att blogga dem senaste dagarna, jobbat natt och när man väl vaknar igen så åker man till jobbet..
Nu är ja ledig i två dagar känns väldigt skönt faktiskt. få vila ut sig ordentligt. Tanke på att jag har jobbat väldigt mycket nu.
Något jag är väldigt stolt över är att jag har börjat träna igen mitt första pass var i måndags, gick riktig bra. blir ett nytt pass imorgon.
Dagarna framöver ser ut såhär:
Torsdag: ledig + Gymmet
fredag: Tandläkaren + Gymmet
Lördag: Jobba Natt
Söndag: Jobba Natt
har jobbat väldigt mycket på senaste tiden och behöver verkligen ta ledigt och komma bort ett tag, Just nu funderar jag på att ta en weekendresa, men det gäller ju och vara ledig någon helg också.
Idag på morgonen när jag var på väg hem från jobbet så spelades den här låten upp på radion, fick en konstigt känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback