Betyder drömmar något?

Har verkligen problem med sömnen, har vänt på dygnet helt och hållet och vet inte hur jag ska vända tillbaka det tanke på att jag jobbar några nätter till framöver. Känns bara jobbigt att sova på dagen och vara vaken hela nätterna.
Hade verkligen en skit konstigt dröm i natt, förstod ingenting av den. Vaknade upp helt förvirrad. Är bjuden på inflyttningsfest hos Bellah men kan tyvärr inte gå pga jobbet=( verkligen tråkigt för skulle vara kul och träffa alla andra idag och göra något kul. Men får bli fest nästa helg istället med Negar ;). ´
Nu är min Underbara Madde hemma från sin låånga semester! Jag hoppas verkligen du haft det helt underbart där borta. Måste få tid så jag kan åka till henne och hälsa på med.  SAKNAT DIG!
Jag vet att jag har sagt att jag vill komma bort någon helg eller någon vecka från allt verkligen , jobbet och alla människor i  min omgivning. Behöver verkligen koppla av, men vet inte vart? Någon som har något bra tips på något bra ställe att åka till och koppla av?


Kommentarer
madde

JAG HAR SAKNAT DIG MED !!

Och du vet redan att det är hit du ska komma ! : ) KÄRLEK ! <3

2010-01-24 @ 11:13:48
Anonym

sara har du oxå blivit en bloggnörd :D // din för evigt vän fofo ;)

2010-01-25 @ 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback