20100128

har jag långt hår igen! Jag beställde löshår för två dagar sen och fick det igår, så ikväll så har jag färgat mitt hår och satt i löshåret :) Underbart att ha en egen frisör.  Under tiden färgen satt i håret så städa jag mitt rum lite, för att man kunde verkligen inte hitta något här inne. 
Håret har jag beställt från Rapunzel och är verkligen jätte nöjd med det. Blev 50 cm längre med mer volym.
Jag har satt dit håret med microringar. Underbart med långt hår.

Imorgon kommer min barndomsvän från Malung. Ser fram i mot att få träffa henne var verkligen länge sen vi sågs. För er som inte vet så är jag uppväxt där, älskar allt med den staden faktiskt. Luften, naturen och människorna.  Så imorgon ska jag hämta henne från tågstationen vid 15.15, efter det så får vi se vart vi tar vägen.

Ska bli kul o träffa henne imorgon! Nu när man tänker på att hon ska komma så dyker det upp massa minnen i huvudet. Hon var min första vän och vänner är vi fortfarande. Finns inget bättre än att vara liten och göra allt utan att behöva tänka på något.  Inga bekymmer och ingen sorg, bara glädje...
Aja nu ska jag fixa lite saker, och plocka undan det sista i  mitt rum.

Kommentarer
madde

åååh jag vill verkligen se hur håret bleev ! <3

2010-01-30 @ 10:40:56 | http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback