Spring Fever

Vakna upp för någon timme sen, och skulle ut till badrummet då jag såg hur solen lyste ut från köket. Oooh! blev så glad kändes verkligen som om det var vår och ingen SNÖ!
Så bestämde mig att sitta och äta frukost vilket inte brukar hända så ofta, så nu sitter jag här dricker mitt te och skriver. Verkligen en bra start på dagen.
Har fortfarande ont och måste jobba inatt så får se hur det blir. Men det ska nog gå bra.  Jag beställde ju lite saker igår och hoppas verkligen att dem kommer imorgon!! Måste ha allt innan helgen, jag vet att jag var lite sent ute men det brukar inte dröja så länge innan man får dem..

Nu ska jag gå och lägga mig framför tv, måste ju vila ska ju jobba i natt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback