Min stressiga helg <3

Jag har inte haft ork till att sätta mig och skriva. Har haft en stressig helg och mycket att göra.
Lördag var det ju bröllop, var helt okej. Om jag ska vara ärlig jag förvänta mig inget precis och det var lika bra. Vi var hemma 05.00. Var helst slut och som alla andra människor så skulle jag spendera min dag med någon som betyder mycket för mig så det var bara att försöka få lite sömn. För att skulle vakna vid 7.00 igen för att hinna fixa i ordning mig ta en dusch och åka. Så två timmars sömn blev det för min del. På måndag morgon blir jag väckt av min chef som undrar om jag kan jobba, och jag tackar så klart inte nej. Älskar mitt jobb, det får mig att tänka på annat. Så jobbade natt så är ledig idag kväll men jobbar resten av veckan. Imorgon blir det att vakna riktigt tidigt börjar 6.45 får se hur det blir... Nu kan jag inte skriva mer mina kusiner har kommit så ska sätta mig med dem lite.  Det var lite kort om min helg..

Hoppas alla har haft en helt underbar helg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback