I want summer... NOW!

Vad är det här för väder? Seriöst tar snön aldrig slut eller?
Det räcker att det finns snö i december månad men sen räcker det för min del. Det är bara kallt och jobbigt. Kom precis hem var ute och fika med Sammar men man kan inte njuta av att gå ut för det är så kallt. När man precis börjat bli varm så är det väl dags att gå hem igen... Men men ingen ide att sitta och klaga, snön kommer inte försvinna för att man sitter och gör det.. 
Nu ligger jag i min säng med tjocktröja och värmer mig, ska sätta på någon film och njuta av min "lediga" dag. Jobbade natt så kom hem idag på morgonen, sen blir det två kvällar framöver härligt... =) Har inget mer planerat i helgen så får se vad som händer.
Behöver inte ha sommar men vår åtminstone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback