SURPRISE!

Det här kommer bara bli ett kort inlägg, för att jag väntar på att mina nedladdningar ska bli färdiga.
Nu har jag varit vaken i 20 min! Jag hade inte sovit något på två dygn. Jag har ju jobbat 5 nätter i sträck, alltså 50 h på bara en vecka! Igår kl 06.00 fick jag besök på jobbet, hade verkligen ingen aning om att min kära kille skulle dyka upp där.. Måste säga att jag blev väldigt väldigt chockad när en av mina kollegor kom fram till mig och sa att jag hade besök, var inte så svårt och gissa vem det var när hon sa att det var en kille.
Men blev verkligen jätte glad, bästa överraskningen på länge. <3

Jag har sovit sen 07.00 och är fortfarande skit tröt, har också ont i hela kroppen och i huvudet men det är väl inte så konstigt efter att jag har jobbat så mycket och inte sovit ordentligt. Aja blir en bra läxa till nästa gång.
Chirs var lite sjuk igår och jag känner att jag inte mår så bra heller så det första jag gjorde när jag väl hade vaknat var att pressa en halv citron och två apelsiner. Måste få i mig C-vitaminer och få kroppen i topp igen.
Känns som om jag är helt förstörd, så ikväll ska jag ta ett bad om jag orkar och sen få massage av mamma och en ansiktsbehandling.  Får bli en "Sara dag" det känns som om det var länge sen det var en sån dag då jag bara tog hand om mig själv. Nej nu är de första delarna av min serie färdiga så ska börja kolla nu.
Det är Greys anatomy jag laddat ner, har varit dålig med att titta på den på TV men har verkligen inte haft tid så nu ska det bli en slapp kväll..
Blev visst inte så kort inlägg i alla fall..  =)
rhodos 09
Här vill jag vara nu. Bara ligga och ta det lugnt, höra på vågorna och inget annat.
Behöver verkligen semester.

Ciaoo!
0

Kommentarer
Anonym

vart kommer din kille ifrån?

2010-04-12 @ 20:29:01
Sara

Min kille är halv Grek/svensk =)

2010-04-12 @ 20:42:13 | http://onlyzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback