Sitter på jobbet...

Och kollar på klockan.. Bara 7 timmar kvar sen får man gå hem och sova. Idag är det en sån dag då jag verkligen verkligen inte ville gå till jobbet, men tyvärr så måste man.

Jag sov inte så bra natten som var och vakna tidigt och låg  bara i sängen och tänkte. Får inte glömma att min mobil ringde hela tiden, väldigt irriterad blev jag!
Min dag har annars varit helt okej faktiskt, har inte gjort så mycket legat i sängen tills Fadia kom till mig. Sedan åkte vi vidare hem till Negar, tog det lugnt och pröva lite kläder. Nu sitter man på jobbet och önskar att klockan var mycket mer än vad den egentligen är.

Orkar jag vara glad just nu? svar nej, jag ska vara seriös trött på att leka att man är glad när det finns så mycket som snurrar runt i huvudet på en... Det är mycket som inte går som det ska och på något sätt så bryr jag mig inte om allt längre försöker bara glida med ett tag och se hur allt slutar.
Ohh ska sluta klaga men jag blir bara så arg. När man har hoppats på vissa saker och det inte blir som det ska så blir man väldigt besviken samt när saker och ting inte är som det ska också.

Men men, på med ett leende Sara! Du fyller år snart?? =D

I alla fall imorgon är det en väldigt viktigt dag för Fadia och jag hoppas allt går som det ska och att du får ett bra besked! Lycka till imorgon gumman, håller tummarna!!

Bonne Nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback