Seeegt!

Många dagar sen jag bloggade, men har haft så mycket att göra. Det har ju varit påsk helg och den helgen fira inte jag pga att jag jobbade.  Söndagen så kom min kille till linköping för att hälsa på och oväntat så blev det bestämt att han skulle träffa mina föräldrar för första gången. Måste säga att det var pirrigt, men det gick jätte bra.
Han var i linköping i tre dagar, och vi gjorde rätt så mycket ihop. Vi gick för att se Avatar i 3D men inte ens i mitten av filmen så gick vi där ifrån.  Sen så har vi lagt mat åt min familj och umgåts med mina vänner. Det har verkligen varit en bra start på veckan.

Nu sitter jag på jobbet, det här är min andra natt och ska jobba tre till! Men det ska nog gå bra.
Nej nu måste jag fortsätta jobba..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback