Ibland får man.. och man måste.

Skrika ut sina känslor!

Jag visste inte att man kunde känna sånhär lycka. Jag går omkring med ett leende på läpparna, känns som om jag går på moln. Allt det här är för att jag har världens bästa kille och helt underbara vänner.


Jag har en kille som jag skulle kunna göra allt för. Du betyder allt för mig, kan inte tänka mig en dag utan dig.
Älskling du gör mig till den lyckligaste tjejen på den här planeten.



Baby you're the best in the whole wide world.
You're the only one that i'm ever gonna need.

The best damn boy i've ever seen in my life
Every time i look at you i'm proud that you're mine.

Baby you're the one, only one for me.



Jag älskar dig mer än allt! Jag är mer än glad över att ha dig i mitt liv.



(I know! lite barnsligt men jag var bara tvungen att skriva det här inlägget)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback