Bang bang bangeli BANG!

Här kommer ett inlägg med massa bilder på de senaste dygnet och idag..
Nu sitter jag med tjejerna och äter efterrätt=) Vi har lagat middag, det blev Kyckling med potatissallad och grekisk sallad och till efterrätt blev det panacotta.
Igår var jag och Negar och träna och sedan kom vi hem till mig och sedan kom Fadia hem till mig och vi fixade och oss åt gott för att vi skulle ut och fira Fadia. :D Blev en lyckad kväll..
Här kommer bilder, Njuut!
Det här gjorde jag igår ;) riktigt gott blev det...
Här sitter vi innan utgång =)

Hur känns det? - Kom han? - Spruta!

Kvällsmaten - Jag sover - Frukost!!



Våran middag och den goda efterrätten :D

Nu sitter jag med tjejerna och tar de lugnt innan jobbet.. :( Ska jobba 21-07 jobbigt...
Nu har jag jag lagt upp 50 inlägg! =9 ojojoj trodde inte jag skulle komma såhär långt:p
Aja, nytt inlägg får bli imorgon.


Kommentarer
M

Hej, rolig blogg du har:) Men kan inte du skriva ut receptet på panacottan, den ser riktigt god ut!

2010-04-09 @ 00:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback