20 år!

Nu är helgen över och all stress är bort! Det har varit en helgalen helg. Ska berätta lite kort om allt.
På fredagen så jobba jah 13.30-21.00 sedan mte jag upp negar för att gå och sola, men dem hade redan stängt så vi gick och åt. Helt oväntat blev det en bilresa till etuna. Vi åkte klockan 24.30 och var hemma i linköping igen klockan 05.30

Lördagen var det min 20 årsdag!! Det var verkligen en väldigt stressig dag. På morgonen vid 9 någon gång blev jag väckt av mina föräldrar, fick frukost på sängen och 20 röda rosor, sedan somna jag om och vakna 11.30 gick till systemet och sedan gick vi och fixa mina naglar, klippte mitt hår och så sola jag under tiden fick min kille massage och Negar gick på stan med Bella.  Sedan gick vi och åt hos challe och sedan vidare hem till mig. När ja väl var hemma fick min mamma sätta i mitt löshår och Chris tog en liten "tupplur". Sedan var det bara dags att sätta igång och fixa  sig oc fixa allt annat.
Senare på kvällen så kom alla gäster vi åt och dansa och hade verkligen jätte roligt ihop... Lite tjafs men alla kan inte vara perfekt. Sedan tog vi limon till stan och fortsatte mitt firande på Platå.
Efter den långa kvällen kom vi hem och plocka i ordning allt och städa lite. Såg verkligen inte bra ut när jag kom hem. Men så är det när man har fest hemma.
Vid 6 på morgonen gick jag och la  mig då hade redan dem andra somnat tror jag...  (Negar, Fadia och Chris)
Söndagen: Blev jag väckt av min kille 09.30.. Var helt slut men ska inte klaga, vad mer kan jag önska mig.
Jag gick upp satt mig på balkongen och njöt av solen var helt underbart och skönt, sedan gick jag upp fixa frukost och efter det tog vi det bara lugnt.
Min pojkvän var tvungen att åka tidigt men tjejerna var kvar. Så det blev en till övernattning hos mig. Vi köpte pizza på  kvällen och massa gott från hemköp och satt och kolla på bounty hunter. Vi såg inte på hela vi var så trötta så vi la oss väldigt tidigt ändå..
Måndag: Hmm :P mitt dåliga minne.. Vakna vid 12.30 åt frukost i mitt rum och kolla klart på filmen. Den var faktiskt rätt så bra. Sedan har jag städat och bara tagit det lugnt. Ska jobba natt idag (21-07) och två nätter framöver.
Här kommer det lite bilder men inga från festen för att ja inte tog några.. ahahah som vanligt..

Bild 1: Här är lite av det jag fick på min födelsedag. Kommer lägga upp bilder på vad jag fick senare har inte tid nu.
Bild 2+3: Är från Söndagen efter att vi ätit pizza :P
Bild 4: Våran goda frukost idag.
Bild 5: Lite gott som vi hade efter våran frukost.. usch va äckligt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback